søndag den 17. november 2013

En frygtelig tanke!

De fleste mennesker vil nok sige at det jeg går og ønsker mig og føler, vil være en syg tanke, måske er det også det.. måske er det en tanke andre med mit synspunkt kan dele jeg ved bare af de sidste dage har jeg virkelig ønsket mig at jeg havde kræft, var alkoholiker eller begå selvmord. jeg har brug for et eller andet jeg kan tag og føle på. En ting der kan fortælle mig af når jeg har det dårlig med mig selv så er der noget af gøre..
Vis jeg kunne se og tag på de følelser jeg ikke har og de tanker der snurre rundt i mit hoved, ville min hverdag være meget bedre. Jeg vil gerne tilbage til skolen, jeg vil gerne til eksamen i engelsk når det nu er gået op for mig at jeg faktisk godt kan. Men det er som om mit hoved er gået istår og min krop er tom samtidig med at mine tanker river mit indre i tú.
Har efter hånden slået mig ret hård på flasken, drikker vær aften / nat, for bare af sætte noget håndterbart op i mod det jeg tænker. Jeg hader mig selv for det, og undgår helt gerne alt kontakt, men hvad kan jeg ellers gøre.
"Hvordan kan jeg gribe noget an når jeg ikke ved hvad det er?"
Jeg tænker stadig tilbage på mit liv, var der noget jeg kunne gøre anderledes? hvorfor gjorde jeg ikke noget for at ændre mit liv? det er forsendt at opfylde mine dybeste drømme! jeg tro eneligt ikke de nogensinde har været mulige at opfylde... de nysgerrige tanker om at skære i mig selv eller gøre andre grimme ting mod mig selv om andre, spørgere mere i mine tanker end nogen siden.
Jeg skriver ikke meget for øjeblikket fordi jeg ved af det kun endnu en gang vil lede flere tåre med sig, de kommer så forbandet nemt for øjeblikket, det er både ret men også et helved.
Det nemme er at fremkalde tårerne det sværeste er at jeg ønsker dem og hader dem på samme tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar