torsdag den 28. november 2013

lille update!

Lige en lille update af de tasker der er ved at være færdig.. Jeg har stadig de to grønne med cirklerne jeg ikke er kommet længer med. men her fra er der også kommet to af de helt små en med blomster og en med striber. og så er der en stor med anders and der er ved at være færdig mangler ca 2½ linje før den også skal sys sammen.. er endnu ikke kommet længer med min wendy taske til den bærbar, simpelthen fordi det ikke har været til at opdrive wendy blade i mit område.

En lille update kommer der da også lige på mit papir. sidst i så det var der jo også en del ruller med flere forskellige mønster, nu er den blevet lidt anderledes, der er kommet flere af nogle og der er andre som helt er 'forsvundet' altså lavet op til lapper. og så er der kommet rigtig mange ruller med den blå blomster, som jeg gerne vil bruge til den taske en af mine bedste venner har bestilt hos mig (pist.. der er 17 ruller, købte dem da netto satte dem ned til 3 kr. stk :O sikke en handel) lige nu har jeg endnu nogle lapper der venter på at få sat tape på og foldet sammen til dvs. tasker.


Har overvejet om jeg også skulle smide et billede ind af mine 3 hylder jeg har mine materialer på og af min tegneserier / og dvs. andre mønster og papir materialer jeg overvejer at bruge.. tro faktisk jeg gør det, altså når jeg får tid. for lige nu går jeg i seng. og i morgen står den på handle, lørdag fejre jeg min 22 års fødselsdag.. så det må blive søndag eller engang i næste uge.. for jeg har også fuld gang i at øve mig til min mundtlig engelsk eksamen på onsdag d. 4 dec på vuc og der går ikke meget mere end en uge derefter før jeg skal op til skriftlig eksamen i engelsk d. 11 dec.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar