mandag den 24. juni 2013

Assassin's Creed Meets Parkour in Real Life

Jeg kan ikke lige huske om jeg har fået blogget lidt om den her video, men smider den lige på alligevel.
det er ret så imponerende Parkour som Ronnie Shalvis, her udføre i bedste Assassin's Creed style, og jeg kan da ikke sige andet end jeg syndes den er vild spænde at se på.
vil meget gerne høre jeres mening om Parkour.. og så vil jeg da også lige anbefale jer at se video "bag om" som i kan finde ved hjælp af det her link; http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_127217&feature=iv&src_vid=aAhPaiajwDY&v=36CLFOyaml0



Kan dog også klart anbefale at man ser denne film, vis man var vild med den første

som i nok har fundet ud af så er jeg ret så vild med Parkour og Freerunning og derfor så smider jeg da også lige den her film med ind i dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar