tirsdag den 18. juni 2013

Tidlig sommerferie?

det er ikke det store der bliver skrevet på bloggen for øjeblikket,, og grunden til det er af jeg ikke har det store at skrive om.. de sidste par uger er det eneste jeg næsten har lavet er at se serier.. den sidste serie jeg lige har afsluttet er Rescue Special Ops. en rigtig spænde serie men nogle ret så lækre skuespiller, jeg mener dog af det er en stor fejl at der bliver brugt mange britiske tale mønstre som en engelsk talende australier aldrig ville bruge.. men sjovt nok.

Se det er det jeg siger nogle ret så lækre gutter der er med i den serie :) vis man vil se et enkel afsnit eller to, så er DR1 vist nok ved at sende serien.. (det er dog aldrig til at vide om de gør det eller ej) når men en anden serie jeg også blev ret så interesseret i var Sea Patrol (kaldet kystvagterne) og den skal jeg så til at se 4 sæson af i dag.. og end til nu må jeg da sige af den serie er da vild spænde og rigtig sjov... men... men.. det giver mig så meget lyst til at komme ud at sejle igen. har dog aldrig sådan sejlet for at sejle.. men har aldrig haft en stor lyst til at begive mig ud på havet..

God Sommer til alle læser.. i høre snart fra mig igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar