tirsdag den 25. juni 2013

Kæmpe Skralde Dag

Det er første gang længe jeg har været med mor ude og skralde, og jeg må da sige af det blev nok det størstes fund jeg har været med til og vi var ikke så mange steder for vi ellers før har prøvet.. det skal lige siges af da billedet her over blev taget havde vi allerede fyldt en af de store kurve og sat væk, så det her er kun noget af det.. jeg tør slet ikke begynde at skrive hvad vi fandt men jeg kan da bare lige påpege af, den grønne mælke kasse på bordet er fyldt med kød der er sorteret, og den blå kurv på gulvet er fyldt med solbær, hindbær og jordbær. ud over det var der store mængder grønt, kaffe og pålæg.. der kommer lige nogle flere billeder her under så i kan se lidt nærmer på hvad vi fandt..
og så må jeg da gladelig konstatere af brormand er ved at blive en "skralder" han ville gerne havde været med ude at køre i dag, men pga af begrænset transport middel kunne det ikke lade sig gøre.. som nogle her inde nok kan huske fortalte jeg jer om mine mindre søskendes reaktion da min mor fortalte dem det.. og i samme indlæg fortalte jeg jer af min bror var total imod det.. men her over påsken / konfirmationen har en del ændret sig og han er ved af blive meget optimistisk over det,, vi er snart en lille skralde familie :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar