søndag den 23. juni 2013

Serier

Spike fra Flashpoint.
Da jeg så The Listener i går, dukket Spike fra Flashpoint pludselig op, og jeg fik vild meget lyst til så at se Flashpoint igen, så her da jeg stod op, besluttet jeg mig for at vis jeg skulle se flashpoint igen så skulle jeg skrive ned i min notes bog, så jeg ikke skal gennemgå dem igen når jeg skulle lave informationerne til min hjemmeside, og jeg må da sige man hurtig bliver slugt ind til at se hele afsnittet og ikke bare gennemgå dem som jeg ellers ville havde gjort.. og det er på sin side også helt okay for på den måde har jeg noget at fortage mig i stedet for at gå restløs omkring.
Det er dog super irriterende for mit vedkommen af du ikke kan finde sæsonerne af Flashpoint på de danske dvd salgs hjemmesider, jeg har fundet et sted der sælger den men de har endnu ikke haft den hjemme så regner lidt med at jeg nok ikke får dem med danske tekster. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar