tirsdag den 5. marts 2013

Karaktere

Så kom der karakter og jeg må sige jeg absolut ikke er skuffet over den karakter jeg har fået i matematik eller den karakter jeg fik i samfundsfag.

Forløb Karakter Matematik
Skriftlig - 10
Mundtlig - 10
Fremmøde - God

Forløb Karakter Samfundsfag
Mundtlig - 4
Deltagelse - 7
Fremmøde - Tilfredsstillende

Eksamen - 00

Karakteren i matematik er jeg rigtig glad for da den retter op på mine dårlige karakter fra 10 klasse. Samfundsfag er helt okay, det er første gang jeg har et fuldt forløb med samfundsfag, grunden til min Eksam karakter var af jeg ikke gik op, havde så meget eksamen angst kørende oven i min depression så det var en fanden til uge. i næste uge kommer så "dansk", "samarbejde og kommunikation", og "Engelsk"  og jeg må sige at jeg frygter dem fra dansk og engelsk.. jeg må sige af jeg glæder mig lidt til karakteren i samarbejde og kommunikation da jeg syndes det var et godt fag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar