lørdag den 16. marts 2013

Et par møg uger!!

Det er godt nok lidt langtid siden jeg har skrevet et ikke skralde, mad eller film emne her inde og jeg må da sige af nu holder den så hælder ikke længer har haft en del dårlige uger og i det jeg sider og ikke gider en pind i aften har jeg valgt at sætte mig ned og skrive.

Den største post på dagsorden er min depression og sygdom. har aldrig været så syg og "mildt" deprimeret som jeg har været de sidste uger og i denne uge har det gået mig så meget på at jeg virkelig er kommet ud af sengen med det forkerte ben. har vrisset ikke kun af mormor men også af mor og venner.. har general været mer sur og irritabel. så når der først skal "males", plantes, strikkes, scannes, og jeg ved ikke hvor mange andre millioner ting min mormor har gang i der skal laves, kan det godt være en smule svært for mig.
Jeg hader at hun skal lave 117 ting, men jeg prøver at komme oven på igen, ikke fordi hun larmer men fordi hun ikke sider stille, ja jeg kunne vel nok bare gå oven på mit værelse, og det er da også der jeg befinder mig mest. er hun alligevel en stress faktor for mig og det gør ikke lige frem mit humør bedre.
En af de ting jeg absolut ikke brydes mig om hun er begyndt mere og mere på, er at spørge mig om hun skal lave kartofler eller pasta, nogle tænker jamen det er da kun fordi hun vil høre hvad jeg har lyst til men jeg må lige åbnende munden sig sige ret bryst, det kunne ikke rave mig mere hvad hun vælger når hun laver mad, for det er alligevel noget gammelt mormor mad eller mad uden smag hun laver.
Hun er ikke meget for jeg laver mad for øjeblikket, og det irritere mig lidt, dog får jeg stillet trangen lidt når jeg vælger at bage osteboller eller pølsehorn i weekenden.

Har hælder ikke været meget i skole dels på grund af sygdom og ekstrem dårligt humør, tro ellers jeg ville havde godt af at komme i skole ud og opleve og lære noget, men det er lidt svært for mig at komme op for øjeblikket og det bliver da hælder ikke nemmer af at vi har Jane (Dansk og Engelsk lære) det meste af dagen.. Har jeg forresten fortalt jer om VUC og deres lære? tro jeg ikke at jeg har men det må jeg da lige skrive en lille ting om når vi jo nu går ind i sidste uge af denne forløb.
som jeg lige nævnte så går vi ind på de sidste 4 skoledage på Mandag og har da tænkt mig at tvinge mig selv af sted for hosten er holdt op og det er jo de sidste 4 dage før jeg har 3 ugers ferie inde jeg starter på ZBC i ringsted.

Tro lige at det bliver det for denne gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar