søndag den 3. marts 2013

En lang weekend

Jeg må lige starte med at sige at jeg efter hånden er ret så lige glad med om der er nogle der gider at læse min blog eller ej, for den er næsten blevet som en lille dagbog eller en form for mig at komme af med tanker og frustrationer samt glæder på. så til jer læser vis der alså er nogle, tak fordi i gider at læse med.. vis der ikke nogle læser er så er det bare et tab for jer. Denne weekend start med at jeg skulle ud med aviser selv om jeg hoster og hakker som fanden, jeg tro jeg brugte et par timer på at få delt de åndssvage aviser og reklamer, ud men det første jeg så også gjorde da jeg kom hjem og havde siddet to timer og gloet ud i luften for at få vejret og smerterne i ryg og hofte ville gå væk. var at jeg skrev til dem jeg var færdig med ruten og så sagde jeg op. Jeg er heldig vis i den situation af jeg ikke er afhængig af et job får at min økonomi skal kunne køre rundt, og det vil jeg aldrig gøre igen.. men stor respekt til alle avisbude der ude. Fredag aften lærte jeg så mormor at lave Tacos og jeg må sige at selv om det er lidt stærkt kan hun også rigtig godt lide det.. så der blev smovset :0) Lørdag startet op med at jeg sov længe dejlig når jeg nu startet i skole igen i morgen, (men vi starter med matematik og har ikke andet inkl jeg først skal møde klokken 11 så glæder mig til at komme i skole. faktisk) men lørdag nået vi til; ja jeg ryddet op og hen på eftermiddagen havde vores dejlige naboer tid og lyst til at hjælpe mig med at hente en kommode i jysk, så den blev hentet, og jeg begyndte at samle den, men opgav hurtigt fordi jeg ikke kunne finde noget orneligt værktøj, og mormor var kørt ud til brormand for at spise, min mor og far var taget til København ind til fødselsdag, når men jeg gad ikke forsætte
på kommode, så jeg gik ned og bagte pølsehorn og Boller med Alt-kan-bruges denne gang kom jeg en skrive røget mørbrad og lidt ost i begge ting vi har skraldet, hvor efter jeg lavet tidligt aftens mad som bare bestod af Taco, min spici version af den. efter en rigtig dejlig aftensmad alene hjemme med Susie (min mormor's hund) og Cille (min mor's hund som vi passede) tog vi en tur over kalbyrisvej hen til min Onkel og hans kone, samt deres to små børn.. det var super dejligt at være sammen med mine små "niecer" som jeg kalder den.. i et par timer, før vi igen begav os hjem for at rengøre køkkenet til mormor der kom hjem kort efter os, da mor kom hjem omkring en 8-stykker, hjalp hun mig lige hurtig med at samle kommode og jeg må sige den passer perfekt til mit værelse. i løbet af i dag har vi ryddet op ude på repoen, der eneligt bare bliver brugt som opbevaring, en sort reol der også blev brugt til opbevaring blev rykket der ud, min seng, flyttet og en 1000 andre små ting, nu mangler jeg kun at få sat de hylder op som jeg lige var en tur i biltema efter i dag. og så et det eneste der mangler et nyt skrivebord og en lille ting min printer kan stå på.. jeg og så skal mit tøj gennemgås.. men så har værelset også fået den helt store tur i denne måned. Næste måned står den så forhåbentligt på nye briller og måske lidt tøj. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar