fredag den 8. marts 2013

Dårligt arbejds miljø

Jeg må sige af jeg har vildt svært ved at finde tid og mulighed for et godt arbejdsmiljø hvor jeg kan koncentrere mig om at skrive min bog. Men når jeg sider på mit værelse, er der mange andre ting blandt andet oprydninger og så vider, så der sider jeg og kan ikke koncentrere mig nok til at kunne få skrevet noget som helst, kan normalt godt side i stuen og arbejde på min bog med musik i ørerne, vis mormor altså skriver på sin slægtsforskning eller hun ikke er hjemme, for ellers forstyrre hun mig hele tiden og kan blive ret så sur.. har dog fundet ud af at biblioteket er et smadre godt sted at side og arbejde med min bog, så har været på biblioteket mange gange de sidste to uger bare for at kunne side og skrive..

og så er det jo lige det med alt det der dansk, og det grundliggende ved at skrive en bog, der godt kan være ret så frustrerende og forvirrende for en som mig der aldrig har været specialt stærkt til det med det danske sprog, men jeg må sige at det dansk undervisning jeg har haft på VUC her de sidste par måneder har virkelig hjulpet mig med at kunne forstå det mest grundlæggende i opbygning af en historie. feks den som er vist her på billedet, det har også hjulpet mig af læse med på bloggen Skrivekrampe, som fortæller om det af være forfatter osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar