onsdag den 3. april 2013

Skralde indlæg

syndes godt nok af jeg har glemt at ligge nye indlæg op i den periode hvor jeg har arbejdet med min bog, og specialt mine skralde indlæg syndes jeg det går ud over så her kommer da lige et forsinket skralde emne før jeg tage ud igen..

porre gang kørte jeg med min skralde makker igen og vi fandt pore, forårsløg, selleri, mælk og et påskeæg med chokolade inden i.

Porrerne, forårsløgende og bladsellerierne blev alle sammen lavet til en gang grønsagsbouillon, som vi bruger til en opskrift på kartoffelsuppe som jeg fandt og lavet i sidste uge.. og min mormor var helt vild med den, så den skal snart laves igen.

Sidste tur bestod af masser af gifler som mine små niecer bare var helt vilde med og spiste rigtig mange af da vi passet dem mens deres forældre flyttet, og så ellers tørret frugt, salat nøde mix, tørret tomater, oma margarine, rødløg, selleri, øko svesker, et æble og et salathoved til kaninen. (selv om han i forvejen bliver proppet med alt muligt lækkert)

alt i alt en rigtig god fangst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar