tirsdag den 9. april 2013

En dag.. eller det var det

Ja det er da uroligt at en lille ting får mit humør til at dale, er der straks andre ting der følger med og gør en ellers rigtig god dag til noget lort, rent ud sagt.
Jeg gik i seng omkring en 4 i nat, og vågerne frisk og vel udhvilet omkring klokken 10, solen skinner dejlig her over Næstved himlen er blå, og mormor og jeg skulle i gang med at syg de bukser som jeg har glædet mig rigtig meget til.
Vi går i gang med at lave mønster og klippe stoffet ud, og vi griner af mormors nye symaskine, med et ringer min mobil, jeg tage den og siger hallo som jeg stort set altid gør når jeg tage mobilen..
Det er fra et eller andet inkasso firma, og kvinden siger anklagende at jeg har fået brev fra dem ang. en manglende betaling til et eller andet tøj firma nelors eller sådan noget..
ligene jeg forklare kvinde mennesket af jeg aldrig har hørt om nelors eller hvad det nu hed, og at jeg ikke har modtaget noget brev.. og hun forklare mig at hun har sendt det til min adresse osv. jeg spørg hende så hvilken adresse hun har sendt det til.
hun remser en eller anden adresse op i Århus :O jeg fortæller hende ganske pænt af det ikke er min adresse, og så beskylder kvinde mennesket mig for at lyve og hun kunne bevise af jeg havde modtaget brevet og jeg boet på den adresse.
så må man da sige af jeg blev en smule halv sur, så vi diskutere frem og tilbage, og pludselig finder hun ud af at jeg hedder Fie Berdin og ikke Fie Larsen som hun skulle havde fat i.
Jeg troet at hun så ville give mig en pæn undskyldning for at havde beskyldt mig for at lyve for hende, men nææ nej kvinde mennesket siger bare farvel og smider røret på uden at jeg når at hørte hvad hendes firmas navn var og hvad hun hed så jeg kunne klage over hende.
Rigtig "dejligt" at sådan et kvinde menneske sætter en i rigtig dårlig humør og om det så ikke er nok modtage man da også lige to ekstra regninger med posten to timer efter, så nu er min lille ferie som jeg havde sparet op til officielt i fare for at blive aflyst.. og mig som havde håbet på at kunne komme på ferie i år, havde sådan glædet mig selv om det bare var en camping weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar