mandag den 22. april 2013

Målsætning bog

Jeg har et målsætning der hedder af jeg gerne vil nå de 100 sider på min bog inden d. 24 April da det så er præcis to måneder siden jeg begyndte på at fine skrive min bog. Men.. men.. jeg må desværre se af selv om jeg ikke mangler mere end ca 10 sider, så er det meget fordi jeg pt ikke kan skrive længe af gangen, min led smerte og skuldre smerte er begyndt at dukke op igen, og øvelserne jeg fik for ca et år siden da jeg havde smerter i mine led, dur ikke mere selv om jeg laver dem næsten dagligt..
min store frygt kan man vel kalde det, er at jeg bare bliver smidt på smerte stillende medicin lige som sidst, jeg vil IKKE på smerte stilende medicin, jeg vil vide hvorfor det gør ondt og hvorfor jeg har tilbage vende smerte i mine skuldre og led.
det skal lige siges at jeg går sjælden til lægen med minde små problemer fordi svaret generelt er af "Du skal bare tabe dig så har du ikke ondt længer" for det svar pisser mig bare af, det ændre jo ikke på om jeg har ondt eller ej. jeg overvejere virkelig at tage i mod Falks sygeforsikrings pakke, da det giver mig mulighed for at der er nogle som gider høre på mig. men må dog sige at det er mange penge for en på SU / kontanthjælp. 

2 kommentarer:

  1. Hej Fie.

    Er du okay? Det er lang tid siden, at vi har hørt noget fra dig.

    Vh Jon

    PS: Jeg elsker dit åbne sind!

    SvarSlet
  2. Hej Jon.

    jeg er helt okay.. Jeg vil forhåbelig finde tid til at få lagt mine nye blog ind læg ind her de næste par dage.. har dog haft travlt.. men der kommer snart noget spænde læsning med masser af billeder også..

    mange tak for dig PS :)

    Mvh Fie

    SvarSlet