mandag den 15. april 2013

Sidste Skralde tur inden uddannelses start!

Mig og min skralde makker havde eneligt, besluttet af vi ikke skulle af sted i dag, men jeg sider og tænker på at det er jo sidste dag i en hel uge jeg kan komme ud og jeg havde læst på skralder at der venter nogle gode ting de fleste steder.. så jeg tage mobil og ringer til min skralde makker, "Kan jeg ikke lige låne din hånd" (en ekstra hånd der er super til at få tingene op med) "Arr.. så tage jeg altså med alligevel..!".. griner lidt af min skralde makker "ok jeg er hos dig om 20 min" og så kørte vi ellers en tur. bare de normale 3 stk.
min del af rovet bestod af 2 poser kartofler, 1 pose gulerødder, sygt mange tomater, pizza totillias, hambaryg, katoffelpølse 3 stjernet, røget skinke, rejser, hytteost, skinke i tern, pølser, dressing og nupo bar, samt lidt blomster :0) en genial tur for den der skal starte i skole igen..

På vores tur rundt i mødte vi 3 knægte, som vi ikke havde set før, der til og med kom i bil også. de tog godt for sig, men de var super flinke og smadre søde at snakke.. med samt de hilste og gav hånd da vi kom, og så lod de os også kommer til og fik det vi nu engang skulle bruge.. den ene kom til og med helt inde fra København, og så fortalte de os, af de havde stået for et kortet som TV2 nyheder på et tidspunkt  havde bagt noget om, men det var fjernet igen af en grundt jeg ikke lige fik hørt.. 
Jeg må sige at jeg ikke lige var helt vild med idéen om af sætte butikkerne der kan skralde ved, på en kort hvor alle og en vær kan gå ind og se det.. mener af det er med til at der kommer lås på containerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar