fredag den 5. april 2013

Night Book!

Jeg tro efter hånden at Night Book har fået en lidt anden mening her hjemme, har de sidste 3 døgn sidet og skrevet og rettet på min bog, som nu er på godt og vel 60 sider :-0 ja jeg sagde 60 sider :0) men det er jo svært at side og skrive om dagen,  (jeg sider helst  i stuen eller ved spisebordet og skriver fordi der er mest plads) når det stadig er for koldt til mormor kan luftes i haven.. hun skal høre nyheder 24-7 og hun når aldrig at høre halv delen af det, for så er der lige det ene der skal lave og så er der en anden ting, vis hun ikke har gang i det ene eller andet er hun restløs som en i helvet.. og så ryger hun som en skorsten, og det er sjælden at jeg kan få lov at åbent et vindue fordi hun syndes det er ih så åh så kold. (når det er frost grader giver jeg hende ret, men ellers ikke)
når hvor kom jeg fra.. når jo Night Book, det er min mormor begyndt at kalde min bog, for når jeg så sætter mig til at skrive sider jeg gerne hele natten og nogle gange flere nætter i træk og skriver.. det er jo både gode og dårlig vaner med at vende sådan på sit døgn. de værste tidspunkter jeg har fået gjort det på var en nat mellem lørdag og søndag og skulle tidligt op til prøve mandag. men va fane det er stadig godt og vel 10 dage til jeg starter på ZBC som lige vel og mærket ikke er ramt af lockoutet som jeg bare er super glad for da jeg hader at havde fri for længe af gangen og jeg glæder mig til at få taget den uddannelse.
når men vil Tage Susie pigen og gå op i min seng, så må vi se om jeg får sovet noget eller om jeg bare ligger og ikke kan sove, af hvad der ville passe mig godt i dag, så jeg kan få vendt rundt på mit døgn... jeg må lige påpege af den her tastatur lyd der er når jeg bruger mit keyboard, den er altså en fryd for mit øre når det bare går der ud af.. det er nok en af de ting der kan få mig til at blive ved med at skrive i lange baner.

God dag til alle der ude bag skærmen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar