torsdag den 26. september 2013

Første Engelsk karakter

Har lige fået min første Engelsk karakter og jeg blev noget overrasket da jeg så der kun var to fejl og der ved gav en karakter på 12 :-0

Mig som aldrig har fået mere end 4 i dansk er vildt imponeret over mig selv!  Engelsk er hurtig gået fra at være mit hade fag til mit ynglingsfag <3

Selv en dag som i dag har jeg stadig svært ved at tro at jeg har slået alle odds. Fik altid at vide af jeg skulle arbejde hårdt for at kunne skrive noget der gav mening i dansk.. mit engelsk har altid kunne få mit til at tude, har hadet engelsk igennem hele folkeskolen og 10 klasse med, det var først da jeg kom på VUC jeg oplevet at jeg faktisk kunne noget og jeg ikke var så dårlig igen som jeg gik og troet.. jeg kan ikke sige andet end i dag slog jeg alle odds og jeg er STOLT af mig selv!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar