søndag den 29. september 2013

Biff / Skralde tur



Sku en tur i biffen og se Riddick i går aftes, og i det filmen først startet 21:30, og biografen er igennem byen nede på havnen, besluttet jeg mig for at skralde på vej hjem.
RIGTIG godt valg vis jeg skal sige det selv, da vi så endeligt fik nogle af de ting vi manglede; porre, citroner, fennikel til suppe :0) men vi fik da også lige vindruer, kartofler, hele majs, hvidskimmel ost, Philadelphia, dressing, fløde, aspars, rokula, en kasse øl og 35 sodavande..
Kom kun lige ind af døren med godterne før der gik 'mormor' i majsen og sodavanden :) hehe. Min mormor elsker majs og det er den eneste grund til jeg gider at skralde dem for jeg ka' ikke selv lide dem.. men så er det da godt at hun vil havde dem<3 god skralde søndag til alle jer andre.. (tro også jeg selv skal ud igen, det er ikke tit chancen er der når man nu er startet i skole)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar