onsdag den 4. september 2013


 I august da jeg kørte en tur ned til biografen og skulle med brormand ind og se Red 2, lagde jeg mærke til nogle ret typiske ting for Næstved.. blandt andet vores smukke og meget store kirker, men som en traditionel hvid er der meget få af i Næstved kommune de er for det meste i de her røde mursten og har nogle ret speciale former og placeringer.. ud over det så er det også gjort meget ud by fornyelser i moderne stil, som de kan se på de mindre billeder her under, og selv om den ene billede er taget ud over industri havn og havner kvartere så har det sin helt egen charme. men den ting jeg elsker mest for næstet er den ungdomskultur vi har for musik men specialt også for graffiti som er en af de ting jeg elsker mest ved den her by.. nok mest af den grund af at jeg ser det som en nyfortolkning af kunst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar