torsdag den 13. december 2012

VUC skole start

Den 19 november 2012 start jeg på VUC's læringsekspatrieret og jeg må sige af jeg elsker det.. det er en super god klasse og jeg har nogle rigtig dejlige og indspirende mennesker omkring mig. undervisningen er rigtig spænde og sjov. På skemaet har vi fagene; Matematik, Dansk, Samfundsfag og et fag det hedder Samarbejde og kommunikation (forkortet til S/K) er rigtig spænde og læring fag som jeg mener mange mennesker selv min mormor på 60 år ville kunne lære noget af. Lige nu køre det bare for mig. Jeg kan smadre godt lide af alle fag er tilrettet til vær enkels persons niveau. Feks. Arbejder jeg normalt på et niveau der hedder A (svare til over HF niveau) i matematik hvor min side kammerat Mette feks. Arbejder på C (svare til 9-10 kl.) og vi arbejder sammen lige så snart vi kan fordi det er en klasse med meget samarbejde men undervisningen bliver også bedre når vi samarbejder som vi gør.. på den her måde lærerne (de fleste) underviser på kommer den viden man får delt ud af til at side på ryggen og det bliver ikke lige som i folke skolen hvor det bare går ind af det ene øre og ud af det andet.. Jeg glæder mig generelt til at komme op og i skole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar