torsdag den 15. november 2012

Møg dag.. eller nej.. jo.. hmm..

Ved sku ikke om jeg skal kalde dagen i dag en møgdag eller ej.. dagen begynder af lort til efter en møg nat uden lige.. jeg ligger og vender og drejer mig og har flere gange i nat haft den her følelse af at være helt tør i munden og vildt tørsti så har måtte hele to gange i nat ned efter en flaske vand..
rigtig irritrende, og så skulle jeg havde været hos Louise Nielsen for at få lavet kontakt linser før jeg skulle starte skole på Mandag.. ja fedt jeg sover fra mit vække ur og mobil og vågener først nok klokken der er omkring 11.. hvor blev jeg gal på mig selv.
Men om eftermiddagen skulle mormor havde været i byen med en seddel til Boligselvskabet (hun sider nemlig i bestyrrelsen) og havde købt noget garn det bliver vi så enig om af det kan jeg lige så godt gøre for hende når jeg nu engang skulle op og havde lavet en ny tid og rettet mine briller.
Fik en tid til næste fredag så det ikke skulle gå ud over skolen i den første uge.. ville dog ønsker jeg havde fået kontakt linserne før jeg skulle starte i skole.
Jaja men sådan kan det gå.. nu skal jeg bare lige tænk på hvordan jeg for vendt mit døgn så jeg kan stå op halv 8 på mandag uden af komme for sent.
Fald lige over den her billede på Facebook og måtte havde 
det her inde og ligge,, der er jo noget rigtig i det ikke!! Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar