torsdag den 13. december 2012

Sne / Vinter

Ja så kom sneen og jeg må da sige den virkelig kom, det startet lørdag/søndag nat her og det snet helt til mandag aften så hold da helt op. Og vi har haft ned til -15 grader i nat.. det eneste jeg ikke brydes mig om med den kulde er at den får min ryg til at gøre ond og at det ikke lige er alle cykel stier m.m. der er ryddet for sne så det er mange steder hvor man skal af og trække cyklen igennem en kæmpe snedrive.
Men det er også vild sjovt at der endelig er kommet sne, forleden da min bror, mormor og jeg gik op til mine forældre fra min mormor leget min bror, mormor og jeg sneboldkamp som var vi 10 år gamle. Det var rigtig sjovt..
Men det er ikke kun os der syndes det er sjovt når jeg går med Susie så leger vi også hun elsker jo at lege med boldt og snebolde er lige så sjove som hende boldt inden for. Så når vi fodre kanin bliver der også lige leget sneboldt med Susie og den hund elsker det simpelthen. 

Brormand der har lavet en sne stol!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar