torsdag den 13. december 2012

Fødselsdag


21 år hold da helt op, føler mig ikke lige så gamle som alle de unge mennesker der går en tur i byen vær weekend men må da sige af mine interesser aldrig har ligget det så det er fint nok for mit vedkommen. Dog syndes jeg af 21 år virkelig er noget af et mål for mig.
Jeg kan virkelig også begynde at mærke af de sidste 2-3 år er jeg nået langt i min udvikling. Er eneligt også stolt af mig selv. Af jeg har kunne udvikle mig så meget til at blive mere mig når kommunen nu blev taget ud af billedet. Der er mange ting jeg ser helt anderledes nu end jeg gjorde før, jeg er mere selvstændig og jeg tage konflikterne nu jeg render ikke bare for dem.
Generelt så tage jeg mere og mere ansvar alt fra at komme op om morgen, til økonomi og egen lærdom og uddannelse...
Jeg ved ikke om der er nogle der ude bag skærmene der kan følge mig i det her med at udvikle sig og lære sig selv bedre at kende?
Men det er sådan en periode jeg har haft de sidste 2-3 år. Og jeg bliver ved at lære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar