torsdag den 13. december 2012

December og Jul

Så nået vi December folkens og julen er lige rundt om hjørnet, December startet med en travl weekend for mig, Tobias kom fredag og tog hjem søndag aften og i mellem tiden nået vi at købe ind, tage til julefrokost og holde to fødselsdage så den bød ikke på så lidt, weekendten efter havde jeg fri og alligevel fik jeg bagt dejlige jødekager, havregrynkugler og pølse horn sammen med Henri og ungerne.. de er nu nogle rigtig frække unger når det først tage dem gg. Og næste weekend står den på loppemarked og juletræsfest. Ikke så lidt december byder på.
Julen skal holde ganske stille og rolig med mormor og brormand så der forventer vi hælder ikke det helt store stå hejs som jeg altid får det dårligt af. Men i år syndes jeg nu at der er taget noget hensyn for mit vedkommen men det har måske også noget at gøre med at Mor, Far og pigerne tage ind til familien i København.
Og der er heldig vis kun mormor traditionelle julefrokost mellem jul og nytår så det er jo bare super. Til nytår kigger Tobias forbi igen så det skal nok blive sjov. Og så er begge piger hjemme til nytår så det skal nok blive hyggeligt håber bare meget på at det er far der overtage maden og hyggen til nytår igen i år for han stresser ikke over det lige som mor gerne gør..
vis jeg skal være helt ærligt så er det mere hyggeligt med far i køkkenet i stedet for mor i sær når vi skal fejre nytår. 
Dejlige julesmåkager.. der blev til rigtige mange småkager ud af ganske få ting og 
så smager de rigtig godt. opskriften ligger jeg ind på bloggen snareste. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar