mandag den 5. november 2012

Dvd oprydning og Salg

Har fået en masse dvd'er de sidste par måneder så er begyndt af sorteret mine dvd'er det er ikke lige altid nemt, for jeg ved hvad jeg gerne vil havde i min samling og alligevel så er jeg ikke sikker på hvad der skal være i den og ikke være i den. Jeg har en idé om af mine dvd'er skal deles op efter hvilket karakter jeg har givet dem da jeg anbefalet dem. Men lige nu har jeg også en helvedes masse dvd'er jeg endnu ikke har anbefalet og set så det gør det en smule svære.
Mens jeg også gennemgår mine dvd'er er jeg også begyndt på af gennemgå mine andre ting for af tage billederne så jeg kan få det lagt op til salg. Jeg har besluttet mig for af sælge alt unødig før jeg tage på uddannelse så jeg ikke komme til af havde flere kasser med opbevaring hos mine forældre jeg håber det lykkes for jeg gider ikke stå og pakke hele værelset ned og så opdage af jeg mangler en ting som ligger i en kasse som jeg ikke ved hvilken en af dem er.

Underlig nok er jeg begyndt af sove og spise rigtig. Sover omkring 22-23 og står op omkring de 7-10 stykker og faktisk tvinger jeg mig selv til af spise morgenmad, middagsmad og aftensmad for en gang skyld, men det resultere også i af hele det første del af dagen ved jeg ikke hvad jeg skal fortage mig så jeg keder mig enorm meget for øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar