lørdag den 3. november 2012

!???

Jeg ved efter hånden ikke hvad jeg skal skrive her inde.. jeg skulle være begyndt på et kursus på VUC her den 29 oktober det er så udsat til 19 november surt show, jeg har haft en rigtig møg periode hvor jeg har skændes med mormor og bare haft det af lort til.
i går var jeg i centeret med brormand nu hvor jeg er ved af komme oven på igen var det faktisk rigtig dejligt af lave noget samme med ham.
vi fik begge taget en syns prøve ved sådan en stand fra optik og jeg blev da enorm overrasket fordi jeg ved mit syn er blevet dårlig de sidste 5 år men det overrasket rigtig meget for det var slemt mit syn hed -2,0 og -1,5 og sidst jeg fik den taget for 5 år siden hed den 0,0 og -0,5..
så nu skal jeg til af finde ud af noget med nogle linser med mindre det skal blive dårlige og det vil jeg helst undgå.
min økonomi er ikke den bedste af en eller anden grund har jeg fået 2.000 kr. mindre i kontant hjælp i denne måned (tro det har noget af gøre med af jeg går over til SU) og jeg har intet hørt fra SU i nu.. jeg skulle ellers havde haft SU fra denne måned af men syndes rent faktisk det er et lorte system det der SU.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar