fredag den 9. november 2012

Skyfall

Så var jeg endelig en tur i biffen. var godt nok blevet brændt af, af bror mand i går da vi skulle ind og se "Looper" med Bruce Willis heldig vis kom min mindre søskende hjem i dag og jeg kunne overtale Louise til af tage med i biffen og se James Bond filmen Skyfall. og jeg må da sige af vi hygge os da rigtig god. Louise var helt vild med filmen jeg var dog selv lidt mere afkølet da jeg syntes den var en smule skuffende.
Da vi kommer ind i biffen og for betalt de reserveret billetter til 18- forestilling ser jeg på billetterne der står 18:30 så jeg siger hun har givet mig de forkerte billetter. og hun siger så af det er mig der har bestil dem forkert selv om der på min profil står de er reserveret til 18- forestilling. omg... ja nok om det hun fik flyttet os til 18- forestilling og jeg beder om af få nogle pladser der er relative i midten af salen og helst ikke bag ved. da vi kommer ind og finder vores pladser sider vi på bagerste række og jeg har ikke mine midlertidige briller med så dele af teksterne var faktisk ret sløret for mig, men det gjorde ikke det helt vilde da britisk engelsk er nem af forstå. Vis man er James Bond film er det da en film der skal ses men nok ikke på en bif tur så kan jeg klart anbefale en anden film.


Skyfall 007 ( **** 4 ud af 5 )
2012 – Action

Kan beskrive filmen med to simple ord skuffelse og kedelig. Og alligevel giver jeg den 4 stjerne. Jeg syndes filmen er humor forlad og den vare alt for længe. Den nye rolle besætning på noget af ledelsen og specialt Q er skuffende og dele af filmen er simpel hen ret kedelig. Plottet og nogle af skuespiller er virkelig i top klasse men den er for langtrukken og humor forladt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar