søndag den 1. december 2013

Nyt!

Der var lige flere ting jeg gerne ville vise frem til jer, men i stedet for at dele det op i flere indlæg besluttet jeg at smide dem op i det samme :0)


Efter flere mrd med en ellers noget vaklende kontorstol, besluttet jeg mig ret spontant på at købe en ny stol, da jeg nu alligevel var i jysk i dag. og jeg må sige jeg er glad for mit valg, nu kan jeg endelig side og slappe af foran computeren igen.










Min mor gad ikke længer at havde Amsi's pokaler stående længer, så jeg sprang straks til og tog dem med hjem. de bringer mindre og kære Amsi frem. min dejlige lille han hund.


Er begyndt at lave stjerne for i år, men må sige at jeg er ikke lige så hups på af få dem lavet, når jeg nu kan flette mine tasker i stedet.. men dejligt nok har jeg allerede fået afsat næsten alle mine stjerner. mange tænker måske "hvorfor fanden laver du dem når du ikke har noget af bruge dem til eller vil havde dem" der er en simpel forklaring; for at holde mine finger beskæftig og lave noget kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar