søndag den 1. december 2013

Fremvisning§!

fik jo lovet en lille fremvisning af min reol hvor jeg opbevare mine ting til taske flet :) så her kommer der en fremvisning af det hele

på øverste hylle; har jeg bøger liggende til det formål at presse de lapper der folder alt for meget. og i den lilla kurv har jeg mine knive, kuglepenne, sakse osv.

på den næst øverste hylle; har vi i den hvide kurv tape og lynlåse, i den gule kasse er der tasker som jeg er i gang med.

på hylden lige under; helt hende til venstre står de færdige tasker, i den blå ligger der lapper, i den hvide kurv har jeg lapper der er foldet og klar til at blive flettet, lige under er mit skærebræt, og bag ved (kan ikke ses på billedet) ligger min grønne lineal.

Mine ruller står sådan her i kurven, og hvad der ikke kan ses på billede er at under stolen ligger der mine blade. (dog er der ikke flere blade pt. da jeg ikke har fået købt flere efter jeg brugte de sidste til min nyeste kreation af en Anders And taske)

og som kronen på værket hoved centeret, mit skrivebord og computer, for det er et must at høre musik eller se film / serie mens der flette og klippes.
og så er det jo også her alle mine gode blog indlæg bliver lavet og lagt op så i kan følge med..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar