fredag den 21. februar 2014

Mit liv?

De sidste par dage har jeg lært noget om mig selv, jeg har lært at jeg er en 'quitter' vær gang det har været svært har jeg dropt out eller muret mig inde... Mærkeligt nok er at selv om jeg mest af alt har lyst til at gøre noget ved det og bare sige at jeg har lyst til at forsætte på skolen... Så kan jeg ikke!!
Det gør mig bange at indrømme til mig selv, at flere og flere af mine tanker kredser om piller, alkohol og cutting jeg har aldrig før skåret mig, men tanken og lysten er blevet stærkere samt lyst til at tage de forkerte piller og drikke er blevet stærkere..
Det eneste jeg har lyst til er at grave mig ned i et hul og ville kunne bruge hele dagen på at skrive og se film, så jeg kan flygte fra den her verden...
Det eneste tidspunkt hvor jeg virkelig kan grine og smile så det gør ondt i læberne eller græde så det helt gør ondt i brystet er når jeg ser film eller skriver.. Jeg er træt af at putte min maske på når jeg går ud af min dør... Jeg er træt af at føle ingen ting... Men mest af alt er jeg træt af at spille skuespil for at min liv ikke skal ændre sig til det værre!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar