mandag den 24. februar 2014

Elliott Tittensor

Er blevet pænt overrasket i dag efter at havde slået Elliott Tittensor op. i 2010 spillet han med Boys on film 4, som enligt er en short films samling. i kortfilmen Protect Me From What i Want som er en af mine absolut favoritter blandt kort film. spiller han den her (indtryk at være) ældre fyr der lære Saleem at det er okay at føle det at være tiltrukket af en anden mand. det har altid givet mig det indtryk af Daz som han spiller er ældre og mere moden end Saleem. Men da jeg lige faldt over Elliott Tittensor fik jeg da noget af en overrasket fordi han spiller Carl Gallagher i Shameless.. altså 'Carl' har jeg ikke før nu set som en dreng der er lige i starten af teen årene og enligt ikke er noget.
Kunne havde troet at han havde spillet med Shameless fra 90'erne af og imdb havde lavet en fejl og skrevet den fra 2004-2013 af.. men da jeg slog det op på google fandt jeg et billede der overbeviste mig.. ved ikke rigtig om jeg er positiv eller negativ overrasket over da jeg har høje tanker om karakteren Daz fra kort filmen Protect Me From What I Want.. men knap så høje tanker om karakteren Carl fra Shameless

Ingen kommentarer:

Send en kommentar