søndag den 4. januar 2015

Glee Sæson 5

Har lige færdig gjort sæson 5 af Glee, og jeg må sige at vis produceren havde valgt at skære Rachels hollywood halløj fra, lade Mercedes og Sam være som de var da de kom til New York, og måske sluttet af med Kurt og Blaines bryllup ville det havde været nok den mest perfekte slutning en tv serie efterhånden kunne få, men ihh nej de skal forsætte i en sæson 6, og efter hvad jeg har læst mig til at det IKKE noget godt, der ser ud til at komme. Jeg vil næsten sige så meget af at den eneste grund til at jeg skal se med er for Kurt og Blains roller. og deres bryllup self.
Men ellers var sæson 5 rigtig god, kan smadre godt lide af der bliver fokuseret lidt mere på Kurt og Blaines forhold, (vi får nogle især hotte kys) men også Kurts helte gerning der godt nok sender ham på hospitalet men også at Kurt blomster og vi får lov til at se Blaine der kommer til at tvivle på sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar