mandag den 26. maj 2014

EU Valg 2014

 Europa Parlamentsvalg og valg omkring Patentdomstol. afskræknings kampane eller informationer? det syndes jeg generelt er en af de ting der for mig til, ikke at ville deltage i dette valg. Jeg er normalt en aktiv politisk lytter, og vil gerne deltage i folketingsvalg og give min mening tilkende.
Men denne gang, har jeg helt mistet lysten til at ville så meget som deltage i valget, da medier og partier, vælger at køre en personlig 'fight' i stedet for virkelig at tale politik.
Så ja folkens denne gang melder jeg mig til den gruppe af dansker ikke har brugt sin rettighed til at vælge. Jeg havde intet overskue eller lyst til at sætte mig ind i patentdomstolen på nogen måde. og jeg er da nok hælder ikke den, der følger alle mest med i EU politik. da jeg ikke har nogen idé om hvordan de påvirker min hverdag.
Men når det nu er skrevet, så vælger jeg stadig her søndag aften at fælge med i valget på Dr, i stedet for at bruge tiden konstruktiv på fx min bog eller ligne. for på sin vis er det stadig noget jeg interessere mig om at høre. Og selv om jeg ikke har sat mig ind i kandidaterne politik, håber jeg for alle LGBT personer rundt om i hele Europa, at der er valgt kandidater for alle lande ind som vil kæmpe vores rettigheder og ILGA. 
Må tilføje af til de kære venstre stillet folk, at jeg kan havde svært ved at se hvordan social dumping, kan være et emne for Europa Parlament, når almindelig human right, ikke er et minimum i en stor del af Europa.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar