mandag den 21. oktober 2013

Brandalarm = lært at gå op af trappen

Har brugt en del år på at lære Susie at gå op af trappen, og havde eneligt opgivet det. men så begynder den ene brandalarm at skabe sig. og stresset som hun er løber hun direkte op af trappen uden problemer.. måber lidt da hun altid har skabt sig som en kat der skulle i bad når jeg ville lære hende at gå på trappen.. anden gang hun selv spænder op af trappen er da mormor endnu engang afprøver brandalarmen efter der er kommet nyt batteri i.. naturligt nok begynder jeg at overvejer hvordan jeg kan få hende til at gå op af trappen uden af hun bliver skræmt af brandalarmen.
for lidt siden gik jeg ud til trappen kaldte på hende, og ville så tage hende op som jeg altid gør. men før jeg får set mig om, så er hun på vej op af trappen.. :0) stolt af min lille hund, der nu har lært at gå op af trappen.. (nu skal hun så bare lære at gå ned af den også)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar